Haber

Kayseri Büyükşehir 7/24 vatandaşları dinliyor

Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Alo 153 İrtibat Merkezi ve Beyaz Masa, Kayseri halkına daha iyi hizmet vermek ve belediye ile bağları güçlendirmek için çalışıyor. Bu kapsamda Alo 153 Bağlantı Merkezi ve Beyaz Masa, Kayserililerle belediye arasında köprü görevi görerek, vatandaşların şikayet ve taleplerini dinliyor.

ALO 153 İLETİŞİM MERKEZİ 2022 YILINDA 950 BİN 393 DAVETİYE GELDİ

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi, 7 gün 24 saat ulaşılabilen Kayseri’nin analiz merkezi olarak vatandaşlara anlık sorunların analiz edilmesi ve sorunların giderilmesi noktasında büyük kolaylıklar sağladı. 2022 yılında şehrin Alo 153 Bağlantı Merkezi telefon görüşmesinde 953 bin 393 davet cevaplandı. Vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetler titizlikle incelenip sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi sorumluluğu kapsamındaki tüm konularda hassasiyetle hizmet veren Alo 153 İletişim Merkezi, ulaşımdan yaralı sokak hayvanlarına, KAYBİS’ten otoparka, otobüs seferleri, seyahat gibi birçok konuda vatandaşlara anlık çözümler sunuyor. kartlar, çevre hizmetleri.

Öte yandan Büyükşehir Belediyesi’nin tarihi Saat Kulesi’ndeki Bağlantı Küresi’nin yanı sıra Uluslararası Kayseri Yarı Maratonu ve Kayseri Kitap Fuarı da Alo 153 Davet Merkezi ile vatandaşların anlık sorunlarının analizi için hizmet veriyor. ve Beyaz Masa.

PERSONEL VATANDAŞLARI GÜLER YÜZLÜ, SICAK VE DOSTLARLA KARŞILAMAKTADIR

İrtibat Alanında görevli görevli, sıcak ve samimi bir atmosferde vatandaşları güler yüzle karşılar ve vatandaşların öneri ve şikayetlerini anında ilgili birimlere iletir.

Büyükşehir Belediyesi Beyaz Masa çalışanı Ayşe Aygün, “Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Memduh Büyükkılıç’ın talimatıyla vatandaşlarımızın talep ve önerilerini dinleyerek dostane bir şekilde çalışmalarımıza devam ediyoruz.”

Vatandaşa hoşgörü, nezaket ve her zaman saygı çerçevesinde hizmet vermeye çalıştıklarını belirten Aygün, şunları kaydetti:

“Basın ve Kamu Yararı Daire Başkanlığı, Halkla İlişkiler Şube Birimi olarak vatandaşlarla ilk karşılaşan bizleriz. Vatandaşlar ilk geldiklerinde kendilerini güler yüzle karşılayıp doğruları anlayıp yol gösterebiliyorlar ve özellikle yüz yüze iletişimde bize çok rahat ulaşabiliyor, istek ve taleplerini iletebiliyorlar. Biz de belediye ile vatandaş arasında köprü görevi görüyor, taleplerini ilgili birimlerle paylaşıyoruz. Yine ilgili birimlerden gelen cevapları vatandaşlarımızla paylaşıyoruz. Bunun dışında vatandaşlarımız varsa talep, teklif ve şikayetlerini belediyeye gelmeden www.kayseri.bel.tr link sayfasındaki Beyaz Masa talep formunu doldurarak bizlerle rahatlıkla paylaşabilirler. Beyaz Masa birimi bugüne kadar yüz yüze ve web tabanlı 70 bine yakın talep alarak vatandaşlara ulaşmayı başardı. Hoşgörülü, nazik ve saygılı bir şekilde vatandaşlarımıza hizmet etmeye devam ediyoruz. Kent Konseyi Başkanımız Dr. Memduh Büyükkılıç’ın talimatıyla vatandaşlarımızdan gelen istek ve teklifleri dinleyerek dostane bir şekilde çalışmalarımıza devam ediyoruz.”

“7 GÜN 24 SAAT TELEFONDA VATANDAŞLARIMIZA HİZMET VERİYORUZ”

Alo 153 İletişim Merkezi çalışanı Kiraz Koçer ise Alo 153 İletişim Merkezi’nin vatandaşlara 7 gün 24 saat telefonla hizmet verdiğine değinerek çalışmalarını şöyle anlattı:

“Basın ve Yayın Dairesi Alo 153 Bağlantı Merkezimiz 7 gün 24 saat vatandaşlarımıza telefonla hizmet vermektedir. Şu anda hizmet veren 33 işçimiz var. Telefon hizmeti dışında saha çalışmalarımız da var. Bağlantı Küresi, AKİM, Kitap Fuarı gibi toplu etkinliklerin olduğu yerlerde Alo 153 Bağlantı Merkezi olarak bölgede görevli vatandaşlarımızdan hem telefonla hem de telefonla talep, teklif ve şikayetler alıyoruz. alan. Liderimiz Memduh Büyükkılıç’ın hizmet anlayışını ve ‘Her Şey Kayseri’ mantığını ilerletiyoruz. Bu şekilde hizmet vermeye çalışıyoruz. Toplamda 2022’de aldığımız davet 950 bin 393. Bu yıl sonuna kadar daha da artacak.”

VATANDAŞLAR ÖNDER MEMDUH BÜYÜKKILIÇ’A TEŞEKKÜR EDER

Vatandaşların Önder Büyükkılıç’a hizmetlerinden dolayı teşekkür ettiğini vurgulayan Koçer, “Cumhurbaşkanımızın öncülüğünde çeşitli yardım hizmetleri gerçekleştirildi. Süt yardımı, kırtasiye yardımı, ulaşım yardımı, eğitim yardımı gibi. Görüşmelerde çok olumlu geri dönüşler aldık. Vatandaşlar bizim aracılığımızla Sayın Cumhurbaşkanımıza teşekkürlerini ilettiler.”

CİMER’DEN İSTEKLERE ANINDA DÖNÜŞ

Büyükşehir Belediyesi Beyaz Masa çalışanı Hacı Mehmet Şeker de vatandaşların her türlü istek ve tekliflerini Cumhurbaşkanlığı Bağlantı Merkezi (CİMER) üzerinden ilettiklerini belirterek, “Vatandaşlarımız her türlü talep, şikayet ve önerilerini Cumhurbaşkanlığı aracılığıyla iletiyor. Hem Kayseri Valiliği’nden hem de CİMER merkezinden kurumumuzla ilgili başvurular Beyaz Masa bünyesindeki CİMER birimimize düşüyor. Uygulamalara değer veriyoruz. İlgili birimlere teslimat sağlamaktayız. Gelen cevapları tekrar CİMER sistemine giriyoruz. Belediyemizle ilgili değil de farklı kurumlarla ilgili ise nereye yönlendireceklerine dair notlarımızı girip tekrar geri dönüş yapıyoruz. Ayrıca açık kapı vatandaş portalı var. Aynı işlemi yine CİMER ile yapıyoruz. 15 gün içinde sonuçlandırıp vatandaşlarımıza ulaştırıyoruz” dedi.

Büyükşehir Belediyesi çalışanları brifinglerinin ardından Kiraz Koçer ve Ayşe Algün, Büyükşehir Belediyesi Basın Alo 153 İletişim Merkezi ve Beyaz Masa çalışmalarını anlattı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu